Grubbel och sjukstuga!

Mitt liv bär en färg av såväl grå vardagsrealism som dunkande förbjuden passion. Men ändå kretsar det ett stort moln av grubbel över mig. Jag är inne en period där allt bara är, bitar faller på plats och jag låter dessa bitar få sin plats.  Jag tycker om det, men samtidigt kan jag sakna den impulsiva sidan som sakta flugit iväg. Mitt liv brukade vara fullt av spänning och spännande möten, dessa finns fortfarande. Men på ett annat vis. Mitt liv tog en stor vändning när jag slutade studera och det känns som hela mitt liv är nytt förut mina närmaste. Mina är de som vet allt om mig men ändå stannat kvar.

Mitt nuvarande lystes upp ännu mer med några guldklimpar förra veckan. Jag fick besked om lägenheten och kan flytta nu till helgen. Jag fick besked om jobbet och det gick min väg. Jag fick beseked om semestern. Vi vann fotbollsmatchen. Jag levde efter min impulsiva sida i helgen. Men det finns ett minus, jag är sjuk. Det är sol och jag missar en härlig dag på jobbet med vad allt de innebär. Men med hjälp av ryggläge i soffan med några bra filmer som "repmånad" och "heart break hotel", c-vitamin (apelsiner och jordgubbar), halstabletter, alvedon och cola så hoppas jag snart vara med i matchen igen! 


Kommentarer
Postat av: Pungdjävulen

Så ung och så fruktansvärt taskiga värderingr, kommer dom hemifrån eller?? Dessutom lärare, så jäkla ruttet. Say no more. Säger bara en sak, karma!

2011-07-03 @ 16:53:36
Postat av: Anonym

Mikaela är en bra tjej:-)

2011-12-02 @ 16:42:25
Postat av: Anonym

Mikaela är en bra tjej:-) Med bra värderingar och välutbildad. Hon kommer gå långt.......

2012-01-11 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0