Örebro weekend med en touch av arboga.

Äntligen hemma. Väntar nu på lunch, chriss och jag ska grilla hos mig. Bara njuta i solen och kurera mig. Min älskade förkylning och halsont vill inte lämna min kropp. Men efter en helg med mycket energi hoppas jag nu att de övervinner den tråkiga förkylningen.

Min helg stavas, örebro. Starten gick i torsdags med att spela match på ekängen, Adlfsberg - GIF, skönt att vara med igen, skönt att få spela macth, skönt att ha laget med sig, skönt att hålla nollan, trots de kalla vädret värmde det i hjärtat. Somnade gott och vaknade upp till en jobbfredag innan jag återigen tog mig till örebro för en kväll med H, J och F som innehöll käk och bowling, vilken jävla strikekung jag är! Vaknade upp hemma efter många om och men, men gillade slutet. Gick upp och möttes av en solig lördagsmorgon och en dag bestod av att tanka sol med mina vänner på balkongen. Kvällen spenderade jag i örebro,  gick ut och tog en öl med min gamle klasskompis sundqvist, klockan gick fort och det blev sedan några danser på strumpan. Sov kvar i örebro och blev serverad en riktigt söndags frukost innan min bil kom och hämtade mig. Lite ledig tid kvar av helgen, så byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0