Jag byter ut den gråa färgen mot en hel färgpalett.

Jag tycker inte om dagar som är fyllda av färgen grå, tur att det finns färgklickar i min vardag. För att få lite sommarkänsla tog jag en liten tripp till solarieöarna och sitter nu med en cola med lime. Borde städa min lägenhet då det bästis dagen imorgon, så får fin besök. Men vad spelar de för roll de har följt mig genom skratt och tårar, så de har redan sett alla sidor av mig. Vi börjar morgondagen med en korta jobbturer sedan prata strunt och bubbla på badet, efter det blir det torsdagsmiddag delux. Det som händer senare på kvällen är ännu inte skapat eller skrivet. Bra start på helgen!


Kommentarer
Postat av: anna

jag ska följa dig genom eld och vatten!

2011-03-09 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0