Ett säkert vårtecken!

Jag har tillbringat min fredags eftermiddag i solen med anna på min balkong. När vi satt ute kom min granne Sleven ut och tjatade lite, vilket vårtecken! Prefekt start på helgen.  

Men jag skulle vilja säga att min helg började redan igår, jag anna och elina tog en spontantripp till örebro, vi åt middag på Rosalis och strosade på stan innan vi gick på bio, hur många lingo finns de i världen?. Vilken snyft film, jag kan verkligen inte gå på bio antingen skriker jag för att jag är rädd eller gråter för att jag blir så berörd. Men nu är de helg på riktigt och ikväll ska jag iväg med jobbet till örebro för middag och utgång. Och imorgon ska vi på jennys fest. Helgen ser ut att mynna ut till något riktigt bra. Jag hoppas också att jag hinner med lite fotbollstittande, vill ju inte lämna den sporten åt sitt öde hela helgen! Men nu en dusch så jag är fit for fight när min skjuts kommer. Hejsan svejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0