Ett nytt kapitel i mitt liv.

Mitt liv springer på jag, jag håller jämna steg och halkar inte efter. Skolan är slut, jag har min lärarexamen och fick jobb på en gång, på en förskola. Jag stormtrivs på mitt nya jobb, trots att de är lite sorgligt att lämna jobbet på fritidsgården. Jag stänger nu också det underbara kapitel som jag och mina klasskompisar skrev under högskoletiden. Det är ett kapitel jag alltid kommer minnas med glädje, jag ångrar inte en dag trots att det var motigt ibland. Jag längtar till återträffen i sommar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till examen

2011-02-23 @ 04:03:13
Postat av: Anonym

Ja det märks att du saknar fritidsgården, du löper ju där hela tiden för att bevara dom relationer du byggt upp, som ungdomarna är så beroende av oavsett vilken roll man har framöver. Självklart beror det ju på om INTRESSET finns kvar, eller om man helt känslokallt vill lämna det som det var när man slutade??? Men go go go så blir det ju bäst. Kram:

2011-03-03 @ 22:53:11
Postat av: Anonym

Ja så ofta som du hälsar på på fritidsgården så förstår jag att du saknar det jättemycket Det handlar ju om bärande relationer oavsett vilken roll man har, det ingår på gott o ont ijobbet. Eller?? Bye the way, grattis till examen. Hoppas bara att du vet vad du ska använda den till, till kidsens fördel menar jag då. inte till din, vilken du är mest van vid!! Puss o kram.

2011-03-03 @ 23:21:10
Postat av: Anonym

Har du överhuvudtaget varit på gluggen sen du slutade där?????? Som du saknar det??

2011-03-03 @ 23:24:22
Postat av: Anonym

Det handlar om DIG och DITT partande hela tiden, eller hur??? Det sk viktiga får komma i andra hand hela tiden?

2011-03-03 @ 23:28:36
Postat av: Anonym

Varför en blogg om man tar bort inlägg som säger sannongen. Fattar inte??

2011-03-04 @ 00:05:41
Postat av: Anonym

Du är egoistisk o bortskämd. Får alltid som du vill.

2011-04-03 @ 05:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0