Påskhelg <3

När man vaknar upp och solen skiner och man är bara helt glad i själen, då är livet bra. Denna långlediga helg kom i så rätt tid, solen också. Jag går med stora kliv spikrakt rätt upp! Men än är inte denna härliga helg över, en hel ledig dag kvar med sol och fotbollsmatch, en sista grillning ikväll också innan jag går tillbaka med glädje till jobbet.

Om jag sumerar denna helg så är de en helg med mina närmsta vänner, mycket struntprat, träning, grillat kött och massvis med sol. Slutade runt lunch i torsdags, startade upp med en löptur och grillning i solen med chriss, sedan en sväng till köping för att handla en ny outfit och en bikini till helgen. Kvällen slutade hos sebbe med goa vänner och grillat! Långfredagen startade upp likadant med underbara fotbollsträning på gräs med allt härligt de innebär sedan grillning och solning med larsson. Kvällen avslutades med påskmiddag hos mormor och morfar med släkten och innan jag somnade kom de trevligt sällskap som var med mig tills mina ögon slogs ihop. Påskafton den dagen vi väntat på bjöd på morgon promenad med chris innan vi solade hela dagen och tog en grogg för att ladda upp för vår utekväll. Lite tröttare än vanligt steg jag sedan upp igår och njöt av vår bästisdag som såklart innehöll sol och grillning. Pillan överraskade mig också igår kväll och kom på besök! Nej har en till dag att ta tillvara på som börjar nu, ses på götvallen 15.00!

Baby save up all your tears. You might need them someday. When the tears start to fall. I won't wipe them away. When you cry in the night. For the love that you need. Baby, save up your tears. 'Cause you'll be cryin' over me.











Kommentarer
Postat av: Anis

Bra bild tagen på mig! :)

2011-04-25 @ 17:37:54
Postat av: chris

nuuu får du t & uppdatera liiite bättre fröken lundin!!

2011-05-06 @ 07:01:41
URL: http://chrischros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0