ICA kvantum cup.

Fredagsmys med E ikväll, vi ska ladda inför fotbollscupen imorgon, vi kan det här med uppladdning! På tal om uppladdning så har hela veckan som varit gett mig energi. Tillbaka till skola och vännerna, umgåts med anna, räkor och vin med dig som börjar bli en tradition, vi bör hålla fast vid den, kinamat och film med pillan, jobbat, tränar möte för flickor 03-05 och tränat både på nultan och innebandy. Min vardag blir till lördag när detta finns. Så nu har jag fulla batterier för att krossa på cupen imorgon. Jag gillar det här med cuper, många matcher, mycket spel och nya ansikten, äta matsäck, gå runt i tofflor och umgås med mina tjejer. Hoppas denna futsal säsong börja lika bra som förra! Packa väskan och invänta sällskapet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till imorgon!

2009-12-04 @ 21:43:58
Postat av: GIF

Lycka till och kör hårt tjejer!

2009-12-04 @ 21:47:16
Postat av: GIF

Lycka till tjejer och kör hårt!

2009-12-04 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0